BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 14, 2011

the joy of breaking the rules :D

oke ni ha sbnr ny aku nk cte..
haritu.. aku lawan WWE ngan warden. haha
x lah lawan sgt. biase2 je.
the story begins~

23 february 2011

aku nk mohon balik weekend tu (25-jumaat, 26-sabtu ,27-ahad)
sbb nk celebrate birthday kat rumah *hehe :P*
umi x kesah. umi kate bg je alasan ade kenduri.
so oke lahh. umi da approve.
ape lagi. tggl pengesahan warden je la.

so aku gi pejabat asrama..
amek surat mohon.
pastu kene perli haha
aku : assalamualaikum, cik. erm.. nak borang permohonan balik kampung
*yeah. dorg pggl balik rumah tu balik kampung. W.I.E.R.D :/*
die : aikk. bukan minggu ni xleh balik ke.. *perli*
aku : erm... ade urusan keluarga.
dalam hati : eish. orang nk balik. skati la >.<
tp nseb bek die bagi gak borang tu.
kalau x... haish mmg aku @$*&^?x%#x@!

pastu aku pegi jumpe cikgu effendi sbb dorg kate antare cikgu effendi & puan rozana,
cikgu effendi lg sng nk bg balik.
pastu bile aku dah jumpe die tu....
C.E : eh. saye start btugas 6 petang ni smpi 6 petang esok. hari ni.. erm.. ha! cikgu rozana. yang tu..
C.R : ye? knape?
C. E : ni ha ade pljr nk jumpe..
aida : cikgu.. saye nk mohon balik minggu ni *gives her the borg*
C.R : *muke dah x puas hati* knape? kan mggu lps dah balik
aida : sbb ade kenduri. kat rumah sendiri
C.R : kenduri ape?
aida : ermm.. errr..
dalam hati : eish cikgu ni. bnyk tanye lak
aida : ade kenduri..... untuk celebrate bday saye, bday adik saye & result pmr saye
C.R : mane boleh.. asal kamu x buat time cuti je? itu kan boleh rancang
aida : x.. sbb ingat kn nk buat weekend dpn tp weekend dpn x balik
C.R : tapi mane boleh mcm ni. org len x balik, kamu balik. kalau mcm tu time org sume balik.. kamu x yah balik. boleh?
aida : ................
dalam hati : aku x halang pon kalau dorg nk balik X(
C.R : kire kamu ni penting kan diri tau. pasal bday je nk balik.
aida : ................
C.R : saye mmg berat hati nak sign. kamu rancang lah lain kali
aida : eh tp cikgu.. dah ajak dah sedare sume..
dalam hati : pulak dahhhh~
C.R : heish. saye hanye akan sign kalau kamu balik sabtu pagi n balik sini balik sabtu petang.
aida : erm.. tapi.... kenduri tu hbes kol 6 ptg. boleh ke balik malam?
dalam hati : mesti lah x boleh kn. so bg je lah aku balik ahad..
C.R : boleh.
aida : O.o"
C.R : nah. tuka tarikh kat borg ni. baru sye sign..
aida : *sambil tuka tarikh* cikgu, kalau saye nk balik ahad pagi xleh ke? sbb kenduri hbes lmbt. nk tolong2 mak sye kemas
C.R : saye hanye akan sign kalau kamu balik hr sabtu jugak. x yah tdo bermalam
aida: ...........
dalam hati : aigooooooo masalah gile. dah mak aku bg balik. biar la. bukan ny nk suruh ko hntr aku balik ke pe ><
C.R : *layan pljr len yg nk mohon balik gak*
aida : *buat2 tuka tarikh* erm.. cikgu. xleh ke balik ahad pagi?
C.R : heish ye la ye la! skati kamu lah! *grabs the borg* pljr ni suke buat mcm skola sndri tau. sket2 nk balik. kalau nak sgt balik tu. x pyh la ddk asrama. ulang alik. kan sng.. haish pening btol la jd warden ni. *sign* dah. amik!
aida : err.... terima kasih cikgu.
dalam hati : errrr..... chill la cikgu. x yah emo lebih

pastu gi la kat pejabat asrama balik sbb nk hntr borang.
tp x puas hati la. aku nk gak balik ahad ><
pastu...
aida : erm.. aini2. ade pen x?
aini : ade. nah.
so aku padam hari sabtu malam tu. aku tulis hari ahad pastu baru aku hntr kt pejabat. muahahaha >D
best w0o! tp. lg satu bnde.
aku x nk balik sabtu pagi.
aku nk balik jumaat ptg ;(
pastu aku cte la kt maryam nadhirah *geng time skola rndh*
die kate : alaa aida balik je. bkn ny dorg cek pon. dgr nasihat kte. balik je!
aida : seyes?! oke oke :D
so aku padam kat buku balik kampung tu.
aku tulis jumaat - ahad *btw, kt buku balik kg tu.. warden dah sign. so aku tuka je la tarikh. hehe*

so aku pon balik lah dgn selamba ny~
yahh! victory is MINE!! ^O^/
itu je lah kesah die. teruk kan? aku baru je masuk skola tu. dah buat mcm2 hal.
hoho yeap. thats me. bosan lahh kalau jd budak baik je
x adventurous langsung.

lain kali nk buat lagi ah :D

2 komen yg diberi:

Anonymous said...

aida tak ley bla xDD best gila ouh!! haha
-hana-
p/s: malas nak sign in -.-

anis said...

tu argh... ha3


ShoutMix chat widget