BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 30, 2010

hari² terakhir di rumah......

haha tajuk macam ape je

bukan ny dah nk meninggal ke ape eh
ahad ni aku masuk asrama lah. haha
huh buzy buzy buzy
setiap hari kene bgn awl sbb nk pegi sane sini
bli baju lah, beli stok makanan lah, beli keperluan asrama lah, pergi jeram lah, macam²
tinggal lagi 2 hari je aku kat rumah
macam mane ni?
rase takot lak nk gi asrama
huh... x naaaakkkkk XO
tp tp... xpe lah
aku redha dgn ketentuan Allah~ *ecehh!*
haha. lagi 2 hari nk masuk asrama
tapi aku x kemas beg lagi.
yeahhh! ini lah aida amirah!
hoho XP
dah dah. cukup lah pasal asrama.
ni nak cerita pasal bola pulak!
haha. first time ni aku tgk perlawanan bola team malaysia
n aku bangga sangat ngan dorg! ^O^
serious lah!
keeper malaysia tu.. fahmi kalau x slp.
mmg terer gile! banyak gile bola yg die save
tercengang aku tgk. x sangka :D
hadi pulak kate die tu 'the asean version of casillas'
haha melebihh la tu.
tapi mmg no doubt, die hebatt gilaa!!
pastu safee pon hebat! bnyk die goal!
pastu dpt award top scorer.
ahaha.. agak excited la sbb first time ni bangga dgn team bola malaysia
slalu ny la-liga, epl, fifa je aku tgk :P
oke dah dah la tu pasal bola.
x pyh aku nk cte banyak. dlm paper da lengkap gile
hmmm..
ape lg eh? ouh yeah baru tringat
macam mane ni weh?
ahad ni nk daftar.. tapi hari ni demam dtg balik.
sejuk gile menggigil..
nasib baik selesema n batuk x de.
kalau x mmg aku delay lah hari pendaftaran.
haha mcm boleh je =.=
ouh.. aku confuse la
smlm tbe umi tnye "aida kalau dapat samttaj, aida pindah x?"
aku mmg nk samttaj. tp bile pk kan jeram ade jenab, dhina, syai, nad, n.nad, amni...
aku mcm...................xtau nk pilih.
kalau aku samttaj, nnt xde kwn.
dah la aku susah nk buat kwn baru. tp...
"jgn ikut kwn... ikut hati"
hmmm.. aku rase kalau aku dpt samttaj / hishamuddin,
aku buat solat istikharah kot. minx petunjuk Allah
thats the best :)

smpi skrg, aku still mcm x prcye yg aku dah lps pmr, dah amek result pmr, dah nk 16 thn, dah jd alumni hira sa. aku rase ni sume mimpi n satu hari... aku akan tbgn dr mimpi ni...... :/

2 komen yg diberi:

Unknown said...

pilihla btul2 yeh...

hanadaisu said...

hoho , alah , awak oke lah da dapat sekolah ! kita ni kena tunggu lagi seminggu nak tau sekolah mana . entah dapat ke tidak ! tapi harap dapat lah . huhu :( nanti kita mesti rindu awak ! dah lah awak sekolah jauh ! susah nak jumpa :( tapi oke gak sekolah HIRA' JERAM . tapi kalau awak rasa awak tak boleh ngam ngn jeram , awak boleh lah pilih antara dua sekolah yang awak apply tu . jgn lupa solat istikharah ! minta petunjuk !

woit ! percaya lah , kita dah jadi alumni hira sa dah hari ni ! haha :P
*dei ! tek boleh panjang lagi ke komen :P


ShoutMix chat widget