BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 27, 2010

ini lah akibat nya buat bende last minute =.=

hehhh.. susah btol la dah nk masuk asrama nie.

macam² bende kene buat.
n macam² plan aku dah kene CANCEL! *O*
smlm pegi beli uniform, buku sekolah hadi n hanani, barang asrama.
so CANCEL plan nk gi skola tlg gotong royong n jumpe kwn².
pastu hari ni gi jeram beli buku skola, beli tudung hari jumaat.
so CANCEL plan reunion ngan classmate 6 baiduri kt extreme park seksyen 13.
haihh.. kalau esok CANCEL plan nk gi skola jumpe dorg, siap ar!
aku dah rindu gile kat banat² ni. huh
tp.. hmm.. ahad ni dah kene daftar.
nanti mesti aku homesick gila gila kn?
xyah jawab pon aku dah tau. mmg confirm pny lah
nanti kene tinggal kan semua bende, aku sanggup ke?
boleh survive ke?
kene berpisah ngan family...
kene berpisah ngan kawan²...
berpisah ngan die...
haihhh. tapi nak buat macam mane kan
"satu proses manusia.. berjumpa dan berpisah.."
masuk asrama.. mmg ade >pros & >>cons

>boleh berdikari. ni asek bgantung kat parents je. sedar lah diri aida! ko dah nk 16 ==
>> tapi... waktu umur² gini lah nk bnyk spend time ngan family. nnt masuk U, konfem x ddk rumah.. pastu hbes blaja, kerja. bukan slalu ade kt rmh.. pastu da kawen. lagi la ddk rumah lain

>boleh focus SPM!
>>tapi.. xleh nk tuisyen math & add math ngan umi. aku dah la kureng percaya kt cikgu² math sbb kalau nk compare dgn umi ajar, mmg dorg kalah ar! hbes mcm mne? xkan nk bwk umi ajar aku kt asrama :(

>boleh buat banyak kawan & dpt rasa hidup dgn member
>> huh. macam la time kt U x hidup dgn kawan² kn

>kurg gadoh ngan family sbb ade kt asrama
>>tapi nnt jarang spend time ngan family! n xtau latest news pasal dorg. contoh kalau dpt baby baru ke.. ade conflict ke.. huh x boleh jadi ni! *ye ye aida mmg suke gossip. haha

tapi.. nak buat macam mne lg.
aida, whether you want it or not. ko WAJIB masuk asrama lah!
ingat cara ko blaja skrg boleh dpt straight A SPM ke?
PMR pon x dpt straight A, ni pulak SPM.
huh hampehh!
xpe aida. u can do it! *gaining self-confidence* :/

petang ni petang ni! harap² semua berjalan lancar. amiin :D

0 komen yg diberi:


ShoutMix chat widget