BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 24, 2010

24 december 2010

huhh. this past few days was really tiring!

pagi td bangun pukul 6+. siap siap pukul 7.30 keluar rumah
mmg mengantokkkk saanngggaaattttt!!!! ><
pastu pegi pejabat MAIS? JAIS?
aku xtau lah ape beza ny mais n jais tu..
dkt pejabat tu.. amek pas pelawat, tinggalkan lesen umi pastu naik tingkat 2.
hntr surat perm0honan untuk samttaj n hishamuddin kota raja
pastu nk turun tu. lela hantar pas pelawat.
pastu jalan lah pegi keta.
tbe dgr ade org pggl².
"cik cik cik cik cik ciiikkkkk ><"
tgk² lela terlupe nk amek lesen umi. haihh nyanyuk :P
pastu pegi samttaj. tgk suasana sekolah die..
wrne oren. teringat lak balai bomba dkt dgn rumah lama dulu. haha
lps tu blablabla pegi hero blabla and then pegi pejabat hira yg kat klang tuh.
n baru hari ni aku tau.
sekolah rendah islam hira batu belah n sekolah rendah islam klang tu same!
haish.. punye lah selama ni aku tnye dorg skola rendah hira kt batu belah ke klang.
so kire ny skola rndh ade 2 skola menengah ade 2 je la?
aduhh.. buat malu aku je lah. haha
hari ni xde pape sgt..
ouh yeah! 2haribulan nnt aku dah kene daftar jeram.
OMG tggl seminggu je aku kt rmh!
aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
taaaakkkkkkkkkkkkk suuuuuukkkkkkkkkkkeeeeeeee!!! >< >< >< ><

24 december 2010. dah genap dua bulan since aku dgn die...... :) ♥

0 komen yg diberi:


ShoutMix chat widget