BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 23, 2010

result PMR 2010

huish. meh sini aku cte dr awal.

x gempakk ah terus cte time amek result en. hoho.
bgn² je muke toya pastu rase nk cmpk sume bnde.
sbb aku dah psg alarm kol 3.30 nk qiam tau.
tgh semangat ni nk doa bnyk².
tp bgn² dah pkl 7+. haish
dah la cuak gile sbb zieha kate gred bnyk tinggi²!
dah siap plan nk qiam skali ngan die.
tp... huhh ~.~
so turun² umi tgh kemas buku f4 f5.
rase mcm dah besa dah aku ni. dah nk spm da pon
haha. breakfast dulu. pastu tolong umi kemas buku.
seyes x phm satu ape pon time belek² buku add math, bio sume.
pening pening pening
and then online lahh dulu. sbb baru kol 11
amek result pukul 2.
ramai wish g0od luck g0od luck sume
pastu tdgr umi dpt call.
"ouh ye? congrats eh~"
"alhamdulillah la straight A"
"wow you improved! congrats!"
semue komen positif je. aku btmbh² cuak la.
pastu tbe ade satu panggilan....
"waalaikumussalam. ha kak. mel macam mane? iye?? wahhh tahniahh!!! alhamdulillah~ itu lah die dah struggle.. he deserves it! oke ckp kat die congrats eh"
ape lagi. mmg dah confirm la mel (cousin) dpt straight A.
aku ape lg.. off cpu lari masuk bilik tutup pintu.
bile masuk bilik. menggigil haha
time tu mmg hilang keyakinan diri gile
pastu tbe hana gtau ehsan dpt 9A.
jeles jeles
and then siap² nk gi skola.
cuak! i cant even think straight.
smpi aku nk amek bnde dlm bilik ttbe jalan masuk toilet.
pastu tersedar. "ape aku buat kt sni ni?"
haha.. mmg gabra gile
pastu smpi skola, nmpk bnn je
masuk pejabat. ade bbrpe bnn
tbe mlmh zainurah ckp kt umi mcm ni
"congrats eh.. alaa xpe. kire oke la tuh"
time tu nk gugur jantung aku!
tp rupe² ny dorg tgh ckp sal result hadi. huhhhh nseb bek!
pastu da dpt slip perikse. ALHAMDULILLAH~ ^^
walaupun bkn straight A but alhamdulillah~
tp percaya x. lepas dpt result.
ttbe tgn aku menggigil gile. xleh stop
mcm baru nk amek result je
pelik. haha
and then ayah call. ckp ngan ayah sume
mule² ayah... pastu long, ngah, husna, blabla
alhamdulillah la result aku oke.
kalau x. mmg aku x jwb.
pastu xde bnde jd sgt.
maen dgn anak mllm. name die yussuf azam kalau x silap
dukung die bawak jalan².
masuk blok 8. die terkejut sbb gelap.
haha COMEL!
pastu die ttdo kt bahu aku.
haha aida hebat :D
aku masuk pejabat.
ckp kat mllm dgn bangga ny yg aku berjaya buat anak die tdo
haha batak =.=
pastu dah ltk anak mllm, umi ajak keluar.
haish penat² aku bwk pentax, x amek gmba ngan kwn² pon.
n then balik.

ouh yeah td dah bg dah baju tu kt die. td ktrg due² pki hijau. ngeeee x rncg pon~ ^^ *nk kate jodoh la tu. gedik!* hmm... baibai *****. lps ni maybe x jumpe lg dah :'(

0 komen yg diberi:


ShoutMix chat widget